Treten Sie CORDIS bei

REKRUTUJEMY!

Was zeichnet uns aus?

Pünktliche Zahlung,
pünktliche Zahlungen

Feste nationale Linien
und international

Pflege
Spediteur

Individueller Ansatz
an den Spediteur

Verfügbarkeit
professioneller Service

Aktuelle Stellenangebote

Przedstawiciel handlowy/Asystent dyrektora Łódź

Warunki zatrudnienia:

Wynagrodzenie: 4 000 – 5 000 zł/mies. brutto + prowizja
System wynagrodzeń: Podstawa + prowizja
Typ umowy: Umowa o pracę
Wymiar pracy: Pełny etat
Miejsce pracy: Łódź, Łódzkie 
Branża: logistyczna

Opis stanowiska

Cordis Logistics Sp. z o. o. jest częścią Grupy Spółek SKB. Jesteśmy polską firmą zajmującą się krajowym i międzynarodowym transportem drogowym, usługami e-commerce, zintegrowaną logistyką magazynową oraz outsourcingiem pracowniczym.

Wymagania:

  • Kilkuletnie doświadczenie handlowe i znajomość technik sprzedaży
  • Wykształcenie wyższe w preferowanym kierunku logistycznym
  • Doświadczenie w obsłudze przetargów
  • Znajomość j. angielskiego w stopniu bardzo dobrym w mowie i piśmie
  • Obsługa Microsoft Office na poziomie bardzo dobrym
  • Czynne prawo jazdy kat. B
  • Gotowość do podróży służbowych
  • Pracownik powinien cechować się inicjatywą, samodzielnością, a także umiejętnościami interpersonalnymi i negocjacyjnymi oraz dużą łatwością w nawiązywaniu kontaktów
 

Zakres Obowiązków:

  • Pozyskiwanie, negocjacja warunków i obsługa klienta w zakresie międzynarodowej spedycji drogowej
  • Profesjonalne doradztwo w zakresie usług logistycznych klientów
  • Realizacja wyznaczonych celów finansowych
  • Asysta w przygotowaniu wycen
  • Asysta przy aktualizacji informacji administracyjnych oraz na portalach społecznościowych
  • Nawiązanie stałego kontaktu z przewoźnikami
 

Oferujemy:

  • dogodną, elastyczną formę zatrudnienia;
  • bardzo dobre wynagrodzenie;
  • niezbędne narzędzia pracy;
  • wsparcie firmy w realizacji celów sprzedażowych;
  • szkolenia, ciągłe podnoszenie kwalifikacji, wsparcie ekspertów;
 
Kontakt:
katarzyna.burlinska@cordis-logistics.pl

Przedstawiciel handlowy

Warunki zatrudnienia:

Wynagrodzenie 3 500 – 4 500 zł/mies. brutto + prowizja
System wynagradzania: podstawa + prowizja
Wymiar pracy: Pełny etat
Typ umowy: Umowa o pracę
Miejsce pracy: Katowice

Opis

Cordis Logistics Sp. z o. o. jest częścią Grupy Spółek SKB. Jesteśmy polską firmą zajmującą się krajowym i międzynarodowym transportem drogowym, usługami e-commerce, zintegrowaną logistyką magazynową oraz outsourcingiem pracowniczym.

Nasze wymagania

  • Min. 5-letnie doświadczenie w sprzedaży w produkcie FTL międzynarodowym,
  • Wykształcenie wyższe,
  • Doświadczenie w pozyskiwaniu i obsłudze klientów
  • Doświadczenie w obsłudze przetargów,
  • Znajomość j. angielskiego w stopniu dobrym w mowie i w piśmie,
  • Umiejętność podejmowania decyzji, komunikatywność, odporność na stres,
  • Czynne prawo jazdy kat. B,
  • Gotowość do podróży służbowych na terenie Polski
  • Chęć rozwijania się w dynamicznym środowisku, pośród ekspertów z dziedziny transportu i logistyki.

Zakres Obowiązków

  • Pozyskiwanie, negocjacja warunków i obsługa klientów w zakresie międzynarodowej spedycji drogowej
  • Profesjonalne doradztwo w zakresie usług logistycznych dla klientów,
  • Realizacja wyznaczonych celów finansowych,
  • Bieżące analizowanie sytuacji rynkowej,
  • Współpraca ze strukturami działu operacyjnego
  • Udział w projektach rozwojowych firmy.

Oferujemy:

  • dogodną, elastyczną formę zatrudnienia;
  • bardzo dobre wynagrodzenie;
  • niezbędne narzędzia pracy;
  • wsparcie firmy w realizacji celów sprzedażowych;
  • szkolenia, ciągłe podnoszenie kwalifikacji, wsparcie ekspertów;


Kontakt:
katarzyna.burlinska@cordis-logistics.pl
Jobfahrer

Fordern Sie ein Angebot an

Unsere Berater werden Ihnen innerhalb weniger Stunden antworten